Διάρκεια 2 μήνες / 300 ώρες
Το πρόγραμμα μοριοδοτείται στις προκηρύξεις για ΔΣΕΚ, ΔΙΕΚ και αποτελεί σοβαρό συγκριτικό πλεονέκτημα στην εκτίμηση προσόντων για διδασκαλία σε Ι.ΙΕΚ Προσχολικής Ειδικής Αγωγής και άλλες συναφείς δομές εκπαίδευσης (Δημόσιες και Ιδιωτικές) καθώς και την επαγγελματική εξέλιξη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Που απευθύνεται
Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (ΕΕΠ) Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), Εκπαιδευτές σε Δ.ΙΕΚ και Ι.ΙΕΚ Προσχολικής Αγωγής, φοιτητές Ειδικής Αγωγής, γονείς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, Επαγγελματίες Υγείας καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Σκοπός του προγράμματος
Η εμβάθυνση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία και την τεχνοτροπία σχεδιασμού και επιτυχούς υποστήριξης σχεδίων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ανομοιογενή μαθητικό πληθυσμό καθώς και η αποτελεσματική βοήθεια μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες μέσα από τον ορθολογική κατάρτιση συναφών προγραμμάτων σπουδών.
- Δομή
Δομή
• Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
• Υποδειγματικά σχέδια διαφοροποιημένης διδασκαλίας
• Πολυμεσικό υλικό (video’s και ιστοσελίδες) με υλικό διαφοροποιημένης διδασκαλίας
• Εισαγωγή στις μαθησιακές δυσκολίες και τις ανάγκες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
• Τεχνικές και εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών
• Μαθησιακή Αξιολόγηση
• Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής
• Μοντέλα Παρέμβασης
• Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας
• Καλές Πρακτικές
• Οδηγοί εξατομικευμένων προγραμμάτων για μαθητές
• Προτάσεις και Δραστηριότητες για τη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες - Μέθοδος Υλοποίησης
Μέθοδος Υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα
• Διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
• Περιλαμβάνει πλούσιο επιστημονικό υλικό: E-books, πολυμεσικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), και υποστηρικτικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία και Καλές Πρακτικές.
• Συνεχή διαδικτυακή ανατροφοδότηση - Μεθοδολογία Αξιολόγησης
Μεθοδολογία Αξιολόγησης
• Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
• Διαμορφωτική (συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα που αναρτώνται στις «Ανακοινώσεις» στην πλατφόρμας μάθησης moodle)
• Τελική, (εκπόνηση εργασιών και συμπλήρωση test αυτοαξιολόγησης)